X
تبلیغات
رایتل

شارژ ایرانسل

یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

رنگ برندینگ ایرانسل و شارژ ایرانسل

رنگ ایرانسل

رنگ برندینگ

اواسط سال 1385 بود که ایرانسل در ایران راه اندازی شد 49 درصد سهام شرکت ایرانسل متعلق به MTN می باشد و 51 درصد سهام این شرکت متعلق به یک شرکت سهامی ایرانی می باشد. تا قبل از ایرانسل رنگ برندینگ مفهوم آنچنانی نداشت و شرکت MTN که به رنگ برندینگ زرد در دیگر کشورها جا افتاده بود با همین رنگ وارد کشوری شد که رنگ برندینگ در آن مفهومی نداشت و به سرعت و راحتی رنگ زرد را برند خود نمود.

حالا سوال اینجاست رنگ برندینگ چیست ؟

رنگ برندینگ یعنی رنگ خاص افراد را یاد چیزی خاص بیاندازد ، ایرانسل رنگ زرد را به سیم کارت های خود و کارت شارژ ایرانسل نسبت داد و به دلیل تبلیغات گسترده و انتخاب رنگی آرام موفق شد این رنگ را برند خود کند.

مزایای رنگ برندینگ چیست ؟

فرض کنید یک رنگ در ذهن شما برند شده باشد ! یعنی شما را یاد شرکتی خاص می اندازد خوب مسلما با این کار این شرکت دارای تبلیغات ذهنی رایگان می شود ، فرض کنید شما در حال راه رفتن در خیابان می باشید و یک تابلو بزرگ به رنگ زرد ببینید ، شما یاد چه چیزی می افتید ؟ در ایران اکثر افراد یاد ایرانسل و یا شارژ ایرانسل می افتند. پس ذهن مرد ایران تبدیل به یک بیلبورد تبلیغاتی برای ایرانسل شده است.

شرکت های موفق در زمینه رنگ برندینگ :

پس از ایرانسل شرکت همراه اول بود که اقدام به رنگ برندینگ نمود و رنگ آبی را برای سیم کارت و کارت شارژ خود انتخاب نمود گرچه به دلیل خاص نبودن رنگ آبی زیاد در این کار موفق نبود.

موفق ترین شرکت در زمینه رنگ برندینگ جهانی شرکت تولید عروسک های باربی می باشد ، شما هم مسلما پس از خواندن جمله قبل یاد رنگ صورتی افتادید ! پس می توان به موفق بودن این شرکت بزرگ در رنگ برندینگ پی برد.

تیم خرید شارژ
del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo